Sardina je predstavila svoj novi brend – Adriatic Queen, pod kojim će se u budućnosti proizvoditi čitava paleta Sardininih proizvoda. Za izradu vizualnog identiteta brenda i dizajn ambalaže bila je zadužena splitska agencija Manufaktura d.o.o.
Dizajn Adriatic Queen ambalaže temeljen je na suvremenom stilu koji je očišćen od svih suvišnih elemenata, a akromatska podloga (čista bijela kod standard linije te crna kod premium linije) ističe fotografiju, brand i naziv proizvoda na upečatljiv način. Također, možemo reći kako predstavlja odmak u vizualnom oblikovanju ambalaže konzervirane ribe te nudi moderan, distinktivan dizajn koji će se jednako dobro isticati na domaćem i stranom tržištu. Što se sastava tiče, u smislu već iskušane i nadaleko priznate recepture, Sardinini proizvodi se ne mijenjaju no nova tehnologija ipak pospješuje njihovu kvalitetu. Novim izgledom i nazivom namjera je postići veću atraktivnost proizvoda na zahtjevnom domaćem i inozemnom tržištu.